درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان GoleOmid و آدرس goleomid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 1838
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



123Friendster.Com

123Friendster.com - More Xoxo Comments

استخاره با قرآن
استخاره با قرآن

GoleOmid
زندگي
شنبه 11 آبان 1392برچسب:, :: 18:51 ::  نويسنده : M_Kazemi       

راهپیمایی دانش آموزان البرزی در یوم الله ۱۳آبان، روز استکبارستیزی ا

خبرگزاری شبستان: مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسان بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان روز استکبارستیزی از برگزاری راهپیمایی دانش آموزان در روز ۱۳آبان از میادین اصلی سطح استان به سمت مصلی ها خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز؛ همزمان با یوم الله 13آبان روز استکبارستیزی، برنامه های ویژه و هماهنگی با همراهی کمیته های تخصصی در برگزاری ویژه برنامه های این ایام در حال اجرا است.

 

در این رابطه مجتبی ابراهیمی، مسئول کمیته تخصصی و اطلاع رسانی بزرگداشت روز 13 آبان به خبرنگار شبستان در البرز گفت: بزرگداشت این روز ، یادآور مبارزات دانش آموزان در مقابل استکبار است و باید این روز به نحو شایسته و چشمگیر گرامی داشته شود، اعتقاد ما به این است که عواملی که در ایجاد انقلاب نقش داشتند، باعث بقاء و تداوم انقلاب می شوند.

 

به گفته ابراهیمی، در استان البرز بیش از 400 هزار دانش آموز درحال تحصیل هستند و بیش از 70 درصد جمعیت استان در کرج مستقر هستند و با توجه به این مهم با رویکرد دبیرستانها با حضور سخنرانان در این ایام برنامه های ویژه ای برگزار می شود.

 

13 آبان یادآور حضور جوانان نخبه و آگاه است

مدیر کل ارشاد و فرهنگ اسلامی با تاکید به اهمیت بارور ساختن قابلیت های معنوی و علمی نسل امروز توضیح داد: 13 آبان یادآور قابلیت معنوی و فکری نسل نوجوان و جوان است و با استفاده از این روز که به فرمایش مقام معظم رهبری تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم بود باید در تبیین این باورها در نسل امروز تلاش ها و برنامه ریزی کلان داشته باشیم.

 

این مسئول در پایان با دعوت از اصحاب رسانه به منظور پوشش خبر حضور در راهپیمایی روز 13 آبان اظهار داشت: اصحاب رسانه با حضور در مسیرهای راهپیمایی با پوشش خبری سهم بسیار موثری در تبیین اهمیت این روز بر عهده دارند.



   
 
   

كد هاي ماوس